AYCAN' IN İFTAR SOFRASI

Cumartesi günü canım arkadaşım Aycan'a iftara gittik. Kendisiyle sadece mantı ve salata anlaşması yapmamıza rağmen rahat durmamış ve hamile haliyle bize bir sürü şey hazırlamış.
Tabi hamile haliyle mantı açtırmadım arkadaşıma, hazır mantı yaptık.
Fakat mantı süperdi, aynı annemin yaptığı gibi bol kıymalııı
Ben kırmızı biber çok sevdiğim için mantarlı ve közlenmiş biber bana özel.
Mantarlı kırmızı bibere bayıldım :)


* Mantarlı kırmızı biber

*Z.yağlı barbunya

* Közlenmiş kırmızı biber

* Salata

* Mantı

Ve masamız

Tatlı olarak da profiterol vardı, fakat fotoğraf çekmeyi unutmuşum.

Mantarlı kırmızı biberin yapılışını anlatmak istiyorum. Malzemeleri istediğiniz ölçüde kullanabilirsiniz. Kırmızı biberleri ve mantarları istedğiniz gibi doğrayın. Yağlanmış tavaya önce kırmızı biberleri atın, yumuşayana kadar soteleyin. Sonra üzerine mantarları koyun, en son ikiside piştikten sonra tuz, karabiber veya çeşni ekleyin.

Hiç yorum yok: