KÜBRA'NIN İFTAR SOFRASI


Dün akşam kuzenim Kübra'ya iftara davetliydik. Hazır sofrayı ve yemekleri bulmuşken fotoğraflarını çektim hemen. Aslında bende de yayınlanmayı bekleyen tarifler var ama bu aralar hiç keyfim yok, o yüzden onları sonraya sakladım. 
Masada gördüğünüz sevimli yaramaz benim yeğenim Enes oluyor, kendisi masadan inmeyi reddedince fotoğrafların çoğunda yer aldı :)
Şimdi bakalım Kübra bize neler yapmış.


* Zeytinyağlı yaprak sarması
* Közlenmiş kırmızı biber
* Patatesli ve kıymalı börek
* Salata


*Mercimek Çorbası


* Hasanpaşa Köftesi ve Pilav


* Benim de daha önce tarifini verdiğim Kıtır Karamel tatlısı.

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

mehabalaar:)
sayfanızı tesadüfen keşfettim...
bayıldımm...
samimi içten ve dolu dolu...
seve seve hemen islemeye aldım sayfanızı...
bende sizi beklerim sayfama inşallah...
gönül dolusu sevgilerimle...

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)
Bende sizin sayfanızı çok beğendim, takipçinizim bundan sonra.
Sevgiler,
Gülcihan