EKSPRES İNEGÖL KÖFTECİSİ

Senelerdir Kadıköy'de gittiğimiz bir köftecimiz var. Kadıköy'e yolu düşenler mutlaka görmüştür.
Orda yediğim köfteleri hiç bir yerde yemedim, gerçekten o kadar güzel. Bizim favorimiz inegöl köfte ve piyaz, birde ayrı olarak acısos getiriyorlar, ekmek bana bana yiyorsunuz, durdurabilene aşkolsun. Kaşarlı köfte, piliç ve kuzu şiş seçenekleri de mevcut ama benim tavsiyem inegöl köfteyi denemeniz. Ramazanda gittiğimde fotoğraf çekmeye çalışmıştım fakat kötü çıkmışlar, açlıktan fotoğraflarla pek ilgilenemedim sanırım.
Aşağıdaki fotolar firmanın web sitesinden alınmıştır.

Sizde sitesini ziyaret edebilirsiniz  http://www.ekspresinegolkoftecisi.com/
Ayrıca sitesinde krokisi mevcut.

Adres ve telefon bilgileri :
Muvakkithane Cad. No:13/A Kadıköy - İSTANBUL
Telefon: 0216 336 15 20




Hiç yorum yok: