AHMET ERDEM'İN DİŞ BUĞDAYI (18.07.2014)

Ahmet Erdem doğduğundan beri ablası dişi çıkınca diş buğdayı yapalım diye tutturmuştu, bilgisayardan devamlı resimler indiriyor, neler yapabiliriz diye araştırıp duruyordu. 3 ay sürdü Ahmet Erdem'in diş sancıları, sonunda 1 Temmuz'da ilk dişimiz patladı, bizde de hazırlıklar başladı. Süslemeler ile ilgili her şeyi kendim yaptım, diş buğdayı ile ilgili şablonu severek takip ettiğim sevgili Zeynepharikalardiyarında blogundan aldım. Gramajlı kağıda bastım. Sonra hepsini kesip evimizi süsledik. 
Gerçekten çok keyifle hazırlandık, Blane(bi tanecik halamız), Ledün(kuzenim) ve özellikle annem(kayınvaldem) çok yardım etti. Keyifli eğlenceli bir akşam geçirdik. Tatlı oğluşum inci gibi ve sağlıklı dişlerin olsun inşallah.


Bu yazıyı duvara astık, delikler açarak kurdeleye geçirdik.

Tülden fiyonk yaptık, kurdela yardımıyla kapıya astık.

Yine sağolsun Blane tülden ponpon yaptı, önce kapıya astık, sonra tavana asmaya karar verdik.

Aynaya "artık sizi ısırabilirim" yazılarımızı astık, oğlumla fotoğraf çektik :)


Bu dudaklarla çok eğlendik aşağıda fotoğraflarımızı göreceksiniz. Renkli çıktı alıp çöp şiş yapıştırdık.

Peçeteleri karşıdan almıştım, peçetelikleri de yine renkli çıktı aldık, kesip yapıştırdık.


Menümüz
* Sarıyer Böreği
*Mercimek Köfte
* Yoğurtlu Sebze Salatası
* Tuzlu Kurabiye
*Kremalı Muhallebi (foto çekmemişim)


Diş buğdayımız kayınvalidem yaptı sağolsun (tarifini daha sonra yayınlayacağım), herkes çok beğendi. Sert plastik bardaklarda sunum yaptık, üstüne tabi ki etiketlerimizi yapıştırdık.


Bunlarda cupcake ve kurabiyeler, benim zamanım olmadığı için yapamayacaktım, sağolsun Ledün ben yaparım dedi, Kadıköy'den gemi şeklinde stant aldı(değişik olsun dedik diğer stantlar hep aynı), iyiki de yapmış. Harika olmuşlardı, özellikle Ahmet Erdem'in tek dişli fotosunun olduğu cupcakelere çok güldük. Ellerine sağlık teyzesi

 Bunlarda bizden kareler :)

Oğlumun başından aşağı 20 tane buğday döktü babanesi (sağ üstteki foto)



 Sabunları da ben yaptım, gelen misafirlerimize hediye verdik, hediye alternatifleri için diğer bloguma  bakabilirsiniz.



7 yorum:

aycan dedi ki...

Canım arkadaşım herşey öle güzel ve harika olmuşki.Allah sünnetliğini damatlıgında göstersin.Yaptıkların ,sunumların harika Eline sağlık.Bayıldımmmm

kalpkurabiye dedi ki...

maşallah :)
her ayrıntı çok cici olmuş canım ben kızıma yapamadım, içimde kaldı:)
emeklerinize sağlık..
Allah her daim güzel günlerini göstersin inşallah..

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerinize sağlık canım.herşey harika olmuş .sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin ALLAH IM.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık herşey harika olmuş..Görselleri de çok güzel kullanmışsınız çok sevndim işe yaramalarına :) Nice sağlıklı, huzurlu günleri olsun..Sevgiler, Zeynep

Unknown dedi ki...

Merhaba görselleri a4 kağıdına mi çıktı aldınız.. Çok hos ve kaliteli görünüyor.. Tskler..

Unknown dedi ki...

Merhaba görselleri a4 kağıdına mi çıktı aldınız.. Çok hos ve kaliteli görünüyor.. Tskler..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Seda Hanım merhaba,
Evet A4 kağıda çıktı alıp kestim