ENES 6 YAŞINDA


4 Mayıs yeğenim Enes'in doğum günüydü. Biz de mayıs ayı toplantımızda kutlayalım dedik.
Kendisine parti konseptini ne istediğini sorduk, Ninja kaplumbağalar dedi ama bu konsepte uygun ürünler bulamayacağımız için 2.seçeneği kırmızı arabayı seçti.
Beraberce karşıya gittik, alacaklarımızı aldık, dolaştık. Sonra başladık hazırlıklara
Ben aldıklarımızın haricinde kitap ayracı ve şeker hazırladım, misafirlere hediye verelim diye.

Kapı süsü, duvar için süs hazırladım ama onları fotoğraflarını çekmemişim.
Bu arada bloga yemek tarifi yerine doğum günü partileri ekliyorum, doğum günü blogu oldu :)

Teyzesinin kuzusu iyi ki doğmuş, nice mutlu yaşları olsun.


Fotoğraflara çocuklarla başlayalım:)




Masamız, börek eksik gerçi 

Kısır & Kurabiye


Cupcake kağıtlarında kabak salatası & Patates Salatası


Kitap ayraçları
(Tasarımı, baskısı, pvc kaplaması her şeyini ben yaptım)


                                              Şekerler



3 yorum:

Unknown dedi ki...

nice mutlu senelereeeee enescimmm...
herşey süper olmmuş... :)

aycan dedi ki...

canım gene döktürmüşsün herşey harika olmuş
enesin nice sağlıklı,mutlu yaşları olsun

meri dedi ki...

pek özenmişsiniz, pek güzel olmuş. Nice sağlıklı , mutlu, uzuun yılları olsun..