BÖĞÜRTLENLİ PASTA



Çok pratik bir pasta, ben Ramazan’da kayınvaldemin doğumgünü için yaptım bu pastayı. Oruçluyken pandispanya ve kremayı pişirip saatlerce mutfakta olmayı gözüm yemedi.
Bu yüzden pandispanyasını, kremasını hazır aldım, yarım saat sürmedi pastayı hazırlamam. 



Malzemeler :
© 2 adet hazır pandispanya
© 2 paket dr.oetker vanilyalı dolgu kreması
© 3 çay bardağı süt
© 1 paket dondurulmuş böğürtlen(Superfresh 450gr lık kase kullandım)
© 2 poşet krem şanti
© 2 çay bardağı süt

Öncelikle 2 paket krem şantiyi 2 çay bardağı süt ekleyerek mikserle çırpın, buzdolabına kaldırın.
İkinci olarak; 2 paket dolgu kremasına 3 çay bardağı süt ekleyerek mikserle çırpın. Krema hemen kıvam alıyor zaten.
Pandispanyanın 1 katını pastayı yapacağınız tabağa koyun. 1 kaseye biraz süt koyup, kaşık yardımıyla pandispanyanın üstünde kuru yer kalmayacak şekilde ıslatın.  Dolgu kremasının 1/3 ünü pandispanyanın üzerine koyup, üstüne böğürtlen koyun. Böğürtlenler çok büyükse ikiye bölebilirsiniz. Diğer pandispanyaları da aynı şekilde üst üste yerleştirin.
Pastanın dış kısmını şanti ile kaplayıp, böğütlen ile süsleyin.

Not: Benim böğürtlenlerim çözülmüş ve suları süzülmüş olmasına rağmen resimde gördüğünüz gibi suları aktı. Dondurulmuş meyve kullanacaksanız servisten hemen önce süsleyin. Eğer taze meyve kullanacaksanız, önceden süsleyebilirsiniz fakat meyvelerin kararmaması için üzerlerine tart jölesi hazırlayıp sürmeniz gerekir.


Afiyet olsun.

3 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Ben de böyle pratik tariflere bayılırım
Ellerine sağlık
Sevgiler

aycan dedi ki...

ohhh hem kolay hem güzel bir tarif
en sevdiğim şey,ellerine sağlık canım