MAKARNA SALATASI




Malzemeler :
© ½ paket makarna
© 5-6 salatalık turşusu
© 10 adet sosis
© ½ su bardağı mısır
© ½ su bardağı bezelye
© Mayonez
©2 yemek kaşığı yoğurt

Makarnayı haşlayıp, süzün.  Süzdükten sonra yapışmaması için biraz yağ gezdirin.
Sosisleri haşlayıp doğrayın. Mısır ve bezelyeyi dondurulmuş ürün kullandım. Mısırı iyice yıkadıktan sonra üzerine kaynar su döküp bekleterek, bezelyeyi de haşlayarak kullandım.
Bütün malzemeleri karıştırın. Servise yakın mayonezini ve yoğurdunu ekleyin.
Mayonezde ölçü veremedim, siz sevdiğiniz kıvama göre ekleyin. Sadece mayonez olunca bana çok ağır geliyor, o yüzden 2 kaşık yoğurt ekliyorum.

Afiyet olsun.

3 yorum:

aycan dedi ki...

Bizzat yedim enfes harika
ellerine sağlık canım

sarımutfak-hande dedi ki...

pratik ve güzel
ellerine sağlık canım

*mehtap dedi ki...

makarnayı görünce yorumsuz geçemem,bayılırım ,eline sağlık..