ARAP KURABİYE




Annem bu kurabiye tarifini gazeteden kesmişti. Ama çok uzun zamandır yapmıyordum. Geçen nette tariflere bakınırken gördüm, hemen yapayım dedim.Ben sıcak sıcak fotoğraf çektiğim için renkleri tam koyulaşmamış.

 Malzemeler:
© 3 adet haşlanmış yumurta sarısı
© 1 paket (250gr) margarin (oda sıcaklığında)
© 2 yemek kaşığı pudra şekeri
© 1 paket vanilya
© Aldığı kadar un

 Üzeri için:
© ¾ çay bardağı pudra şekeri
© ¾ çay bardağı kakao
© ¾ çay bardağı nesquik


Hamurun bütün malzemelerini koyup yoğurun, unu yavaş yavaş ekleyin. Yumuşak, kolay şekil verilebilen bir hamur olacak. Cevizden biraz küçük olacak şekilde yuvarlayarak şekil verin. 170derece önceden ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirin.
Üzeri için pudra şekeri, kakao ve nesquik i karıştırın. Genişçe bir kaba koyun. Pişen kurabiyelerinizi bu kapta karışıma bulayın.

Afiyet olsun.

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

aycan dedi ki...

ilginç ve kolay bir tarif ,en kısa zamanda deniycem
ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
yumurta sarısı daha doğrusu haşlanmış yuumurta sevmediğimden hep geriden bakıyorum bu tarife:)
afiyet olsunn:)

Gurme Şirine dedi ki...

arap kurabiyeni çok sevdim...
ellerine sağlık canım...

sarımutfak-hande dedi ki...

bende yapmıştım lezzetli oldu seninkilerde güzel olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık biz www.bugununfirsati.com ailesi olarak web sitenizi gerçekten çok beğeniyoruz.